Escape Game Over
Pakohuoneiden digitaalinen markkinointi
Escape Game Over halusi kasvattaa digitaalista läsnäoloaan tavoitteena liikevaihdon kasvu. CRE8 suoritti arvion olemassa olevasta näkyvyydestä, loi listan parannusehdotuksista olemassa oleville kotisivuille. Tämän jälkeen tehtiin markkinointisuunnitelma digitaalisiin kanaviin.
Sivut uusittiin vastaamaan moderneja digitaalisia tarpeita. Uusien sivujen avaamisen yhteydessä avattiin uusia digitaalisia kanavia. Kaikki kanavat päivitettiin vastaaman uutta graafista ohjeistoa. Viestit päivitettiin vastaamaan kutakin tunnistettua asiakasryhmää.
Digitaalisten kanavien ja viestin mittaamiseksi asennettiin seurantajärjestelmä, jonka avulla panos- tuotos -suhdetta voitiin mitata reaaliaikaisesti asiakkaan toimesta. Viestiä, kohderyhmiä ja tarjouksia vaihdettiin tiuhaan, jotta paras mahdollinen yhdistelmä löytyisi.
”Olemme olleet tyytyväisiä CRE8 Oy:n panokseen ja aikaansaannoksiin heidän johdattaessa meitä matkallamme kohti menestyksekästä digitaalista markkinointia.” Johanna Lönnroth, Asiakaspalvelupäällikkö
Google Display Network
0
Impressions
0
Clicks
Google Search Network
0
Conversions
0
Clicks
Youtube
0
Impressions
0
%
View rate





