Coma

Oodi kannattavuudelle

Ravintola Coman menestystarina vuonna 2014 alkanut yhteistyö johti vuonna 2015 alkaneeseen kannattavuuden kasvuun. Omistajan päätös lopettaa lounastarjoilu ja siirtyä pelkkään iltamyyntiin mietityttivät tarjoten haasteita. Kehitetty markkinointistrategia olemassaoleville asiakkaille yhdistettynä uusiasiakashankintaan johtivat asiakaskohtaisen keskimyynnin kasvuun. Kulujen pienentyminen johti kannattavuuden kasvuun ja voitollisen tuloksen vuosina 2015 ja 2016 (voitton ollessa noin 20%).

Läheisessä yhteistyössä asiakkaan suoritetut toimet johtivat haluttuun tulokseen eli omistajan vuonna 2018 suorittamaan ravintolan onnistuneeseen myyntiin. CRE8:n luoma brändi ja siihen kytketyt värimaailma ovat innottaneet uutta omistajaa.