Krog Madame
Markkinoinnilla kannattavuutta
Ravintola Krog Madame paini kannattavuusongelmien kanssa. Myynnin lisääminen oli välttämätöntä ja keinot kateissa. Ravintolan omistava Fat Spaghetti Oy vuokrasi lisäksi kokous- ja saunatiloja, joihin ravintola toimitti tarjoilut.
Vuonna 2016 alkanut yhteistyö poiki tuloksekkaan tiekartan ja toimenpidesuunnitelman markkinotia varten, jotka toteutettiin yhdessä ravintolan henkilökunnan kanssa. CRE8 aloitti projektin tutustumalla ja terävöittämällä ravintolan konseptia. Konseptissa nostettiin esille Välimeri ja sitä ympäröivien 8 eri ruokakulttuurin tarjonta.
Kotisivut uudistettiin antamaan parempi kuva tarjonnasta, keskittyen ruokaan ja palveluun. Esiin nostettiin remontoidut sauna ja kokoustilat niistä otetuilla kuvilla. Sivuille liitettiin erillinen varausjärjestelmä sauna- ja kokoustiloille pöytävarauksia unohtamatta.
Uusia asiakkaita houkuteltiin näkyvyyden kasvun ja tunnettuuden lisäämisen kautta. CRE8 avasi ravintolalle sähköiset kanavat joihin lukeutuivat Google, Facebook, Instagram, Yelp ja Tripadvisor. Lisäksi CRE8 jalkautti ravintolan tuottamaa sosiaalisen median sisältöä mainonnan kautta eri kanavissa ja eri kohderyhmille perinteisiä mainontakanavia unohtamatta.



