Optimum Insurance
Markkinointiviestintä uusasiakashankinnan avuksi
Kotisivujen lisäksi päätettiin ottaa käyttöön työkalut hakukone ja sosiaalisen median sovellusten käyttöä varten, jotka lisättiin osaksi uusia kotisivuja.
Kehitysvaiheessa sivut optimoitiin hakukonenäkyvyyden parantamiseksi, jotta asiakkaat löytäisivät yrityksen yhteystiedot ja palvelut uusilla hakusanoilla. Hakusanat tutkittiin ja asetettiin palvelemaan yrityksen tarpeita entistä paremmin.
Seurantaa ja analytiikkatyökalut avattiin ja päivitettiin vastaamaan moderneja ratkaisuja. Muutosten myötä Optimum Insurance saa jatkuvasti dataa kävijöistä ja tietoa yrityksistä ja päättäjistä, jotka vierailevat yrityksen kotisivuilla.
”We are very happy with our new marketing communication strategy and execution. CRE8 has done a splendid job and we look forward co-operating in the future creating an even more enjoyable experience to our customers.” – Hans Kapp, CEO